Gamla blogg inlägg

Sitter och letade efter en bild på min blogg som jag la ut förut. Hittade gamla blogginlägg jag vill dela med mej av här, saknaden är ff lika stor bara att jag kan dölja den bättre nu än förut.. Ni kmr förstå:
11/10-09
Hur ska man veta vad man ska göra för att bli hel igen?
Jag saknar tiden.
Jag har kännt både glädje och sorg.
Men nu är jag vilsen , har aldrig varit förut!
Snälla säg att jag ska komma tillbaka
Vill att allt ska bli som förr
Fast bättre
Men tiden går inte att spola tillbaka,
Man kan bara göra tiden som kommer bättre.
10/10-09
Det spelar ingen roll hur mkt jag säger jag älskar dej, hur mkt det kmr i från mitt hjärta, hur mkt jag saknar dej, hur mkt jag tänker på dej varje dag, hur mitt hjärta slår för dej varje gång jag känner dina läppar, hur mkt jag saknar våra nätter tsm och hur mkt jag tänker på våra minnen varje dag, inget spelar någon roll längre.. så länge jag inte får mitt hjärta som du tog med dej när du "gick", lämnade mej, så kmr inget ha någon mening.. 

Ingen klarar sej utan ett hjärta, så vrf skulle jag göra de, my heart?


8/10-09
"Saknar att älska, saknar att känna mig speciell.
Men jag är rädd, jag vill inte att allt ska återupprepas.
Att bli sårad igen, de är ändå värt att chansa.. 
Jag var en gång i en dröm, Men väcktes upp.
Det sägs att
tiden läker alla sår. 
Det hoppas jag, Men tiden verkar inte gå fort..
Det finns bara du i mitt hjärta och huvud!
Vill ha DEJ som jag inte tror jag kan få.
Jag kmr aldrig ge upp elr sluta hoppas!
Jag älskar dej och hoppas att du kmr känna de samma för mej igen, en dag.. "


8/10-09
drömmer mej tbx till nätterna, det är då jag saknar dej som mest, då längtar jag tbx till den bästa stunden i mitt liv, den som va tsm med dej!

7/10-09
Nätterna är ensamma och kalla utan dej, men dina sms värmer mej från topp till tå och i dag var jag bara "din flicka"


3/10-09
jag har drömmt i natt, jag har kommit i håg drömmen! jag vet vrf.. jag och min fantasi asså.. när jag inte hör nått av dej då drömmer jag om dej, för jag klarar mej inte utan dej så på nått sätt känner jag din närhet varjedag! det är magiskt! så ligg lågt pressa inte och håll bara tummarna att drömmarna åter kan bli verklighet!

1/10-09
Aj! det gör ont att älska någon så mkt som jag gör med dej! jag trodde allt var dött jag trodde att glöden inom mej hade slocknat jag trodde tankarna hade slutat snörra jag trodde att du var vilsen, du är vilsen men de känns som att du snart kmr finna vägen! om det är bra elr dåligt vet jag inte.. jag vet bara att dom här studerna i mitt liv trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva igen och vilken väg du än väljer att gå kmr jag alltid att stå vid din sida och stötta dej till 100% ! du är inte ensam om att sakna och ha det jobbit, det är vi två om.. du är inte ensam om att vara vilse.. men jag vet vägen jag vill gå! det är bara de att denna väg är "avstängd" och det är bara du som kan öppna den.. jag kmr stå och vänta till du än dag öppnar stigen och jag kmr aldrig tvivla på att gå åt det hållet.. jag tar inget förgivet och har inga förhoppningar det ända som jag gör nu det är att hoppas! det ända jag hör inom mej när vi skills åt är hjärtats ömma slag.. jag trodde mitt hjärta hade slagit sitt sista slag.. men ännu finns det hopp om en ny början på nytt elr som vänskap! jag kan inte beskriva lyckan i bådas ögon, hur den lyser när vi är tsm, men jag förstod i dag när någon sa " jag har aldrig sett er så här glada på länge " då förstod jag att det här är rätt det är så här det ska vara! hoppas bara du också kan inse att vi behöver varann även som vänner.. så ta inget förgivet.. men jag kmr stå vid din sida hela livet och vänta på att du en dag ska öppna de ända som håller oss i från varann,GRINDEN!

29/9-09
Du berör, du väcker och du räddar, men inte mina känslor.. Hur kan allt vara möjligt? Jag förstår väldigt lite här i världen har jag märkt.. Ett ord kan förändra en hel person, även mej.. Smset väckte tankarna, vad har jag gjort? Vad gör jag med mitt liv, vrf kan inte allt vara som förut frågade jag mej själv.. Tankarna börja snurra och det var jag, helatiden.. Det har alltid varit jag.. Det är att ändra på sej och det är de som är felet.. Om man inte bara kunde vara den man alltid va med dej.. Fan! Jag har velat gå vidare och kämpat in i det sista men glöden inom mej har släckts! Gör det du vill göra, du har hela livet framför dej, elr? Men det är inte alltid så lätt även om det värkar så.. Det här var mkt svårare än jag tror.. Det svåraste momentet i mitt liv sen denise.. Inget är svårare än den stunden i mitt liv, bara nästan.. Det här! Att älska någon är som att hela världen stannar till när du ser hans leende. Varje minut i hans närhet är värdefull, varje ögonblick betyder mkt och varje puss och kram och varje ord värmer, att älskar någon är underbart att älska någon kan också vara smärta.. Jag kmr aldrig sluta älska, jag kmr plågas med de hela livet men det är något mitt hjärta och jag kmr få dölja för världen så länge min värld inte är berädd att visa att den älskar mej! Livet och kärleken är inte lätt att lägga i hop.. Kämpe glöden, tänd dej igen? Jag vill bara släppa taget och låta mitt hjärta gå, för du vill inte vara kvar.. Vrf har jag ändrats, vrf förstör jag för mej själv? Vrf kan man inte spola tbx tiden och göra om allt rätt? Då hade mitt liv aldrig varit förlorat..

27/9-09
tankarna, kroppen, hjärnan och hjärtat! 

har funderat mkt och är osäker på vad jag vill, funderar på att hoppa av gymnasiet.. börja på nått annat inom hantverk som målare snickare tex. mina tankar går även på min "kompis" som finns i huvet och i mitt hjärta hos mej helatiden! orden susar i huvudet " om du vill *** ** *** *** ** **** måste du ****** *** helt" jag måste erkänna mina fel.. jag kmr aldrig kunna kunna se åt ditt håll kmr aldrig kunna sudda ut dej ur mitt hjärta jag kmr aldrig rensa tankarna jag kmr aldrig sluta drömma, men om du vill gå kmr jag inte hindra dej.. utan jag kmr kämpa för att få dej tbx! 

jag har gjort många fel här i mitt liv, nog mera fel än rätt om jag säger så.. när jag tänker efter har mitt liv inte varit enkelt.. kärleken skolan livet.. livet leker jag med, skolan skiter jag i, kärleken dränker jag.. jag är ur koncentration och du aldrig hade lärt mej allt jag kan så hade jag inte varit den jag är i dag, jag hade inte suttit här i dag, jag hade inte kämpat.. jag hade gett upp! du gjorde mej starkare än vad jag någonsin varit och även fast du inte är vid min sida varje dag känner jag dej inom mej och för varje dag som går så stärker du mej!

"de var du som höll mej vid liv under olyckan"

de e därför jag sitter här i dag, förlåt för allt jag gjorde mot dej min solstråle!

21/9-09
jag var, jag är, jag vill bli, jag.. har inte än aning! du lämnade ett sånt stort hål efter dig, jag lider för varje dag som går och sen i torsdags, oturen och tankarna på dej, jag kom ur koncentration "jag trodde jag skulle dö" jag förstår inte, allt händer mig utan att jag gör nått och nu har det blivit för mycket..
29/11-09
Jag förstår om du inte orkar med mej längre, jag orkar knappt med mej själv..!

29/11-09
Hejsan har haft 3 underbara nätter och inte kommit i säng innan kl 01.00 (A)
Har även sovit ut tilll minst 12 varje dag har varit riktigt skönt!
Ser fram emot veckan faktiskt pga av en speciell anledning om det forfarande är så att du vill?
Förlåt för dumma mej, jag tänker mej aldrig för.. Du sa åt mej att inte tänka, men bara för de menade du inte att jag skulle uppföra mej så här, som ett dumhuvud? Vissa saker går bara inte att förklara, vad jag än gör är jag rädd att förlora dej helt, det klarar jag inte igen. Nu är de så här och det är ff mitt fel, så de e ff jag som kan ändra allt? Så skärp dej för fan nu elin! Visa vem du är, du e hon han älskar.. det har du alltid varit, stå upp för det också.. man kan älska varann som vänner, och det är de du vill så sträva efter det och kämpa! Jag är inte den som ger upp i första tag.. Nu när ni äntligen är vänner sabba inte de!


29/11-09


En bild säger mer än 1000 ord,
Jag saknar dej vännen.


19/11-09


Man kan begå ett misstag, men om man gör det hela tiden, vad gör man då?


14/11-09


" Du får ta över nu. Ta hand om min skyddsängel och mitt hjärta, det vilar i dina händer. Den har ändrats och jag klarade aldrig av att att hjälpa den finna den rätta vägen, så jag ber dej. Hjälp den att finna vägen ut ur allt. Du är dens ända hopp nu! Jag var för svag hela tiden och har bara dragit den åt fel håll. Den ville jämt gå åt de rätta hållet, men då var den tvungen att gå utan mej.. Så jag drog denjämt tbx åt mitt håll pch försökte övertala den att gå min väg för min hjärna sa åt mej att göra de. Medans mitt hjärta sa låt den gå den rätta vägen. Hjärtat ät starkare än något annat och vann så klart. Nu vandrar den sin väg utan mej och jag vill bara att du ska finnas där med den. Backa upp den när den behöver det och är som svagast, vara dens ljus i mörkret. Va allt som jag inte kunde vara, som jag inte kunde leva upp till, som jag var för svag för att klara av. Jag älskade den för mkt för att inse att hjärtat övervinner allt och skulle vinna även denna gången tillslut. :'( "


14/11-09

Han var min att älska
våra hjärtan fann varann. 
Han fick mig a tt känna
mig trygg i hans famn.

Han var den enda för mig
men det tog för hastigt slut.
Jag var vilse i dimman
och hittar inte ut.

Skam och ånger 
sköljer igenom min kropp,
mitt hjärta brister 
den säger snart stopp.

För att jag vill leva 
som förut, 
hålla om dig i min famn, 
och att vi kan 
älska med varann.
Om du var min igen.

Tårarna faller nu
du har gjort mitt hjärta illa och sårat.
Du gick utan ett ord,
något du innan aldrig vågat.


Är det här slutet nu
eller finns det något kvar?
Jag försöker vara omtänksam
men då gör du narr, eller så får jag inget svar.


Varför blir det så,
att vi plågar varandra såhär.
Stannar du kvar,
för att du är alldeles för kär?


Låter du mig hållas,
i tron att allt ska bli bra?
Det ordnar sig men du glömmer aldrig
hur illa jag gjorde dig med det jag sa.


Jag sårar och jag slår dig
när du inte låter mig vara, du gråter.
Men hur illa det än blir,
tittar du på mig, gråter och förlåter.

Just nu så känns 
mitt hjärta helt svart,
för jag vet att du aldrig 
kommer bli min skatt.

och varje gång 
jag tänker på dig, 
så fäller jag en tår.
Men du kommer alltid 
att finnas inom mig, 
vart jag än går.




11/11-09

 

 

Jag måste finna rätt vägen och ett svar, annars kmr jag inte finnas kvar.

 

 

10/11-09

 

Jag förstår nu hur du känner, förut va inget kul.

Inte för dej, men jag märkte inte vad jag byggde upp

jag tänkte inte.

jag byggde upp ett slut.

nu vet jag hur det känns att bli sårad.

Jag har sagt förlåt och tror det ska vara bra.

Allt jag nu har gått igenom med dej borde jag veta bättre.

Jag ska vara rädd om min skatt, annars kanske du försvinner en natt.

Jag skäms så mycket över i går, hoppas det går att ändra på.

Jag ska börja prata och öppna mej för dej.

du är en del av mitt liv.

Jag vill att allt ska funka, så ge mej lite tid och tänka på, så ska jag fixa så att allt går.

Jag vet att jag tänker för lite och behandlar dej fel.

Jag förtjänat skit efter allt dum jag gjort dej utan att tänka.

Du känner mej och vet mitt svar, jag önska jag kunde ändra på det en vacker dag.

Komma med nått nytt som får dej att förstå att jag kämpar för att det ska vara vi 2.

 

8/11-09

 

Du ber mig att glömma, glömma allt det som hänt, det som orsakar tårarna i mina ögon, det som orsakar min smärta. 
Du säger, glöm det, nu lämnar vi det här bakom oss så vi kan gå vidare med våra drömmar, vår verklighetsbild. Vi? Du använder ordet vi, när det är jag som går igenom det här. 
Du står där bredvid som ett ? 
Men det här är min verklighet just nu, kära du, det här är vad jag måste gå igenom, vad jag måste konfontrera, och visst kan jag bygga upp en bild av något, en bild som inte liknar verkligheten, men försvinner min smärta då?

Du ler mot mig och du skrattar, anklagar mig för att vara sur och nedstämd, ledsen.  
Jag blundar men ser det ändå, det är ingen dröm, det är min verklighet, och kunde jag, skulle jag sudda ut den.

Tårarna ligger där och bränner under ögonlocken, men du kan inte se dem, du ser inte ens tårarna på min kind, för jag ska vara glad, för nu skall det vara över.
Jag ler mot dig, för det är vad som krävs av mig.

Jag gråter i min ensamhet, visar aldrig att jag är rädd, att det gör ont, att jag känner mig så blottad.
Jag gråter där jag ligger ensam, för du vill inte se, inte kännas vid, att jag inte är den glada flickan du trodde att jag var. 
Och jag vill inte inse att du inte förstår, att du kräver att jag är glad, för det trodde jag inte om dig.  
Drömmarna är min framtid och min längtan. 
Men smärtan är mitt nu, och min verklighet men ändå så säger mitt hjärta att jag älskar dig.



6/11-09

 

Det bästa jag kan få 
finns i din famn 
att höra din röst 
viska mitt namn

En kyss är allt jag önskar 
jag behöver inget mer 
för det är dig jag älskar 
det är bara dig jag ser

Världen kan rasa
och himlen trilla ner, 
tills stjärnorna slocknar 
vill jag ha mer!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0