.

Nämn något som gjorde dig glad igår: att messa med lollo.
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: klädde på mej efter att jag precis vaknat.
Det sista du sa högt: igår, JAG BRYR MEJ INTE!!
Det senaste någon sa till dig: Ja du får allt göra de han kmr tycka om det, lollo.
Vad har du druckit idag: inget än.
Vad var det senaste du åt: yoghurt
Vad var det senaste du köpte: en mössa
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä färgad
Vad är det för väder hos dig nu: minus grader, kallt och massa snö.
Godaste glassmaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte.
Sover du tungt: ja
Drömmer du mardrömmar: ja, massor på sistonde.
Trivs du med ditt jobb: Jag det gör jag.
Favoritklädsel: sommarkläder och festkläder.
Favoritlåt just nu: kan inte välja.
Vad ser du om du tittar till höger: hallen och pappas arbetsrum.
Vad gör dig glad just nu: att jag är ensam hemma.
Vad ska du göra härnäst: ta en dusch
Höger eller vänsterhänt: Höger men kan skriva med vänster med.
Humör just nu: dåligt.
Favoritgodis: choklad och nappar.
Kläder just nu: trosor, tshirt och mössa.
Sommarplaner: dra på språkresa eller utomlands och så klart sola bada och njuta av värmen!
Hur många kuddar sover du med: 1 max 2.
Spelar du något instrument: Ja, gitarr ukulele och piano.
Morgon eller nattmänniska: sover länge lägger mej tidigt.
Vad är viktigast för dig: Att mina vänner mår bra.
Är du kittlig: lite
Snarkar du: nej
Stjärntecken: tvilling.
Äckligaste insekten: Alla insekter är ju äckliga!
Längtar du mest efter just nu: en kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0