Dagens bilder!

Lovade att lägga upp bilder från gårdagen, men tyvärr fick jag inte tag på min kompis.. Så dom kmr in lite senare i dag.. Har precis käkat en pannkaka här hemma och ska gå och sova en stund nu, är sjuk. Och i kväll blir det att färga håret ljusare igen.. Kan verkligen inte vänta, vill bara få det gjort! Slänger ut bild på det i kväll också!

min vecka ser följande ut om jag blir frisk:




Torsdag: Lucia i min gammla skola gå och kolla lite men mina gamla klasskompisar!

Fredag: jobba, sen kanske på klassåterförning nått klas prata om? Annars ingenting.

Lördag: vara ute hela natten till söndag mrgn i stan på nått mamma skickat iväg mej på, Kanske sova hos kompis elr nått?

Söndag: ingenting, typ sova hela dagen och sen gå på lucia i stallet på kvällen och sen gå ner till Denise och sätta nått där, Hon fyller 16 då!<3




Men ingenting är riktigt bestämmt förutom att jag ska till Denise det är ett MÅSTE!
Nu kmr några bilder från dagen.
¨
Juste, jag va ute och skulle testa springa.. gick väll så där.. ont förståss men gick aldrig hos sjukgymnast så får skylla mej själv.. bara att träna upp mej själv nu! Har träningsvärk och ett blått knä igen.. inte så mkt att göra åt det, KEEP GONING! Vill vara i form när jag börjar med dansen i januari och kunna vara med utan att skadas! Ska ut och springa en runda i kväll om febern lagt sej, annars går jag en sväng bara.

Herrå!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0