dagen

Hejsan, jag vaknade tidigt i morse vid 9. Gick glatt upp käka frukost och klädde på mej och fixa till mej lite för att bege mej hemmifrån. Har haft en underbar dag druckit te kollat film myst i största allmänhet ocg även skrattat mer än vanligt, det var så skönt att vara tillbaka! Vi får se vad som kmr att hända, håller tummarna för det bästa!

Såg ett ånglook i dag när jag blev av vanliga tåget blev chockad men det var fint och gulligt så fottade de :) men orkar inte lägga in bilden haha!

Känns som att jag nörjar bli sjuk igen haha jag som precis höll på att bli frisk men men det gör ingenting, då kan vi vara sjuka tsm! Då får jag vara med dej hela tiden det kan inte bli bättre!

Ska sitta på facebook nu och chatta med polarna och leta upp lite musik man kan lägga upp i bloggen :)

tjao!


Kommentarer
Postat av: tilde

åh gumzi jah holer tumarna för dejj!!

2009-12-06 @ 23:28:18
URL: http://notlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0