ännu en dag har gått

Hejsan, Vet inte vad jag ska skriva, åt en god kaka (franskvoffla) i bagerit i dag MUMS en av mina favorit kakor!! Har faktiskt inte gjort så mkt i skolan i dag det har varit en lugn dag gick bara dit och va.. gjorde inget spec jobbigt har typ sovit mej igenom dagen känns de som! Gjorde bara en jobbig håruppsättning i morse annars kollade jag på en film och fick sen gå hem!

Jag har lärt mej att äta tomat me, som jag hatade förut tack v ara en vän. Så alla blev as chockade när jag åt det i dag typ! Jag blev stolt över mej själv, fast jag äter bara varma tomater inte kalla, haha konstiga jag.. men är stolt ändå!

Blev en tripp förbi fartsa efter skolan , mamma va drä så fick skjuss hem så vrf inte? Kom ävern hem med ett par underkläder i juligt röd färg, väldigt passade nu till jul!!! Tummen upp för dom fina från cubus!

Fick min aoutgraf av jimmy i dag men, äntligen! Hans snygga bror va med i IDOL 2006, Robert hanna. Han kom dock inte långt men är en grymm sångare! Han har skivkontrakt och bor nu mera i london, han är i sverige ibland och hälsar på familjen och håller på att spela in en skiva och så ville jag ha hans aoutgraf och fick även hans hotmail, fett najs!

Har öppethus i skolan i mrgn från 14-19 enskedegårdsgymnasium kom gärna och titta!

slänger ut bilder från dagen, ska nu sätta mej och kolla utomlands resa och hålla tummarna till i mrgn. Ska föresten ta spruta i mrgn kl 8! Hatar sprutor.. och nej det är inte svininfluensan, tänker inte ta den.. av olika skäl.

Ha en bra kväll nu så hörs vi förmodligen nån mer gång i kväll elr i mrgn!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0