åh, sovmorgon!

Hejsan, börjar kl 3 i dag med öppet hus slutar visseligen kl 7 men ändå, sooooov moooorgon :D Så nu har jag precis vaknat och ska fixa i ordning mej för att möta en klasskompis i stan runt 1 :D trevlans ;) Ska sola efter öppethus också, ska bli skitskönt! Vill vara brun och fin på jul .. snön kmr ju snart med och vill inte ha smink fall man skulle bli mulad :O menmen.. Tog sprutan i morse.. hatar de.. ursch för sjukhus överhuvudtaget.. ändå är det altid jag som lyckas hamna där.. de e säkert bara för att jag inte tkr om de!
så nu har man ett fint plåster på armen hihi!!
sitter och funderar vad man ska ha på sej en sån här kall frostig vinter dag den 3 december haha, kan ni fatta snart jul, och jag har mkt som ska göras! Har redan köpt klart alla julklappar.. ska bara slå in dom.. Men ska till stan och gotta mej själv lite med nått snygg! Men ska spara pengar också.. ska ju hoppa bungyjamp åka ner till gbg och åka utomlands så måste spara lite.. men ska köpa ett fett snyggt läppglas i dag i alf. sen får vi se.. juste sola också.. sen ska jag inte röra pengarna!
Har anmält mej till dans som börjar v.4 2010.. Fett taggad, ska bli sjukt kul! Hoppas det är min grej nu.. annars börjar jag åka cross i stället.. de stog mellan dom 2 och det blev dans.. ville ge de en chans!
Men måste göra mej i ordning nu puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖHÖHÖHÖHÖ!

2009-12-03 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0