uppdatering..

hejsan, och förlåt för dålig uppdatering.. det blev inte riktigt asom jag trodde.. han vart på pojkens land tills i dag och övningskörde i går med mc lärare och skulle hem efter de egentligen men drog tbx och sov hos han en natt till :) så i dag har jag åkte båt några timmar och solat/badat hela dagen och det var riktigt skönt! så kom nyss hem och morfar frpn blekinge är här med sin tjej och hunden och hälsar på.. sen så nu färgar jag håret lite mörkare blond och ska skölja ur det om exakt 8 minuter (A) så ska pyssla om mej själv lite :) och jag har blivit lite solbränd i dag , fett najs! ska träffa killen i veckan igen och ska sova hos han på torsdag till lördag och på lördag kmr annan släkt... så aa.. sen i dag var jag också och hämta paket på posten med kläder från H&M väldigt najs.. :) just nu så har jag tänk beställa tid hos frisör .. :)

har även skickat in gymnasie papret nu och det blev enskedegård!!!

puss och kram ha en mysig kväll!  slänger ut bild på hårt i kväll (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0