uppdate

ja.. jag kan börja med att säga att det kmr bli dålig uppdatering nu efersom jag precis börjat skolan igen efter att ha haft sommarlov.. blev ganska nöjd med min klass och lärde redan känna ungefär 4 st efterdagen som gick.. så det var ju kul :) men kmr skriva varjedag när jag kmr hem efter skolan vad jag fått vart med om vad jag lärt mej för nytt vad jag gjort för rätt/fel även om jag gjort någon tappe som att skämma ut mej färgat någons hår orange med mera ;) så jag lovar att ni kmr tycka att kmr bli roligt och läsa.. även fast den uppdateras ungefär 1 gång om dagen :( men den som väntar på nått gott.. väntar tills kvällen hahaha!!! men då kan jag ju redan börja och berätta lite om min dag.. jag kännde inte nån när jag anledde till skolan, hittade inte ens dit från stationen utan följde resetn av "tjejklungan" och antog att dom med skulle till skolan.. när jag kom in i skolan va alla typ as snygga och hur såg jag ut som en jävla fågelskrämma.. ursch vad pinsamt.. som tur va så var de bara åk 1ring frisör som var på skolan kl 9! resten kom runt 11 ;) som då var bagare åk 1 ring och snickare åk 1 ring.. sen hade vi sammling i "mitt" klassrumm, trevligt att lära känna en ny mentor som verkade underbar :) hon visade oss även runt i skolan.. sen var det lunch och tänkte "nej ska jag sitta själv?!" men det började med att jag skulle säga till mattanten att jag var laktos intolerant och då var det en till tjej som var det så börja snacka lite med henne som sedan lät mej följa med henne och sitta vid hennes bord med en kompis och sen kom även mentorn, trevlig lunch var det :) sen skulle vi pressentera oss efter att lunchen var klar i klassrummet då.. så då delade mentorn in oss i grupper där jag hamnade med en tjej och vi började prata och hon var väldigt trevlig så där fick jag en till polare ;) vi hade väldigt kul haha! sen var det dags för tips promenad i skolan för att lära sej hitta och frågorna satt precis överallt :S :O så spring hit och dit och upp för trappor.. fick då även med en till tjej i gruppen som jag lärde känna så aa :) men det lär nog bli flera men hela klassen garva och hade väldigt kul i klassrummet och vi känns redan tajta så det känns ok nu till en början men jag slår vad om att det kmr bli suveränt :) så vad har jag mera att säga, hmm? juste! vi har ett speciellt anlagt schema till onsdag då vi får 1 vecka på oss att lära oss känna varann :) och på måndag skulle alla tjejer ha med sej sin sminkväska för då skulle 1ring 2 ring 3 ring jobba tsm med hår smink och sånt så får vi gå modeller och bli fottade och så av media folket så det kmr bli väldigt kul :D glömmde nämna att det fanns på skolan också!  så det ser jag fram emot :) vi fick även in 1 kille i klassen jimmy hette han och han var straigth och snygg.. väldigt trevlig också :) men ingen jag kmr umgås med vad jag tror.. sen finns det inte så mkt mera att säga än att jag börjar salong nästa fredag och att jag ska snygga till mej i mrgn med klackar och följa modet som alla andra tjejer i min klass gör och som jag brukar försöka göra men var så stressad i morse så det fick bli som de ville.. men i mrgn efter skolan kan jag slänga ut en outfit bild :) så nyss kom jag ur duschen och ska blogga klart ta en nattmacka (A) och sen krya i säng med en ikea katalog och en modekatalog där jag sedan ska beställa smink kläder och en ny garderob till mitt rum.. jag sa ju att jag skulle börja planera så vrf inte passa på när man ändå bara ligger i sängen och tänker sova?! och man bli ändå trött av att kolla så somnar lättare då :) men det kmr kännas mkt skönare att komma till skolan i mrgn när man vet att det är 2 glada spralliga tjejer som sitter och väntar på en :) så det ska bli NAJS!

de va allt från min första skoldag! hoppas eran första dag varit/kmr att bli bra, håller tummarna för er!!

JUSTE, fikade efter skolan i handen på konditori PAUS med sissa, väldigt trevligt och väldigt gott måste jag säga blev en latte, ett gals vatten, vanilj hjärta och en hallonmunk (A)

tjockis or what?!
ärligt talat måste jag ta itu med det, ska skärpa mej och äta ordentligt + börja träna nu!

puss och kram, sov lika gott som mej sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0