torsdag fredag

hejsan.. förlåt för i går, blev inget inlägg.. färgade om håret i går för det blev inte så bra men akitsamma.. är nu jätte stressad kom precis hem från "jobbet" det gick bra fick göra massa skojj! va hos pojkvännen i går och myste och kolla hans lillesyrras match och dom vann tor jag haha var inte så inne i matchen eftersom danne skulle kära mej och cykla enhjuling haha det var en uppöeelse! han kan ju cykla as bra och hoppa och skit :S jag kan ju fan knappt cykla vanlig cykel :O men jag kan jonglera med 3 bollar och han kan cykla enhjulng så det är jämt ;) haha vi borde skaffa en cirkus tsm.. men i alf så har jag shoppat lite smått och käkade lunch på tacobar mums! så ska nu ner till pizzeria vaskos med några polare och käka och sedan dra ut till pojkens land och mysa där en kväll och i mrgn blir det att kolla på hans match :) sen på kvällen kmr jag hem och då har jag säkert mkt att berätta eftersom jag jämt gör så mkt.. not! haha men nått kul finns de väll at säga? men kan i alf lägga ut bilder i mrgn på min lunch och det jag köpt.. men ska packa klart det sista nu så ha en mysig fredagskväll som mej!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0