tisdagen sista slappdagen..

hejsan allihoppa..

blev helt chockad i dag.. fick mitt schema.. har inte haft riktigt lektioner fören i mrgn.. det är inget jag ser fram emot!! slutar 15.45 varjedag förutom onsdagar 14.30 och fredagar kl 18.00 pga praktik.

hoppas jag ff tkr om denna skola lika mkt efter vi fått ett sånt här schema (A) i mrgn ska vi börja med frisör direkt på mrgnen i 3 timmar, kul kul! startar varje mrgn med frisör förutom torsdag fredag! torsdag bara vanliga ämnen ( sv. ma. eng. data. ) fredag jobbar vi isalong hela dagen så det räknas inte!

i dag har vi tagit det lugnt i skolan, på lunchrasten drog vi till globen och alla käka donken utom jag som köpte kladdkaka och mumsa i mej, fy mej inge bra för magen! är mjölk alergiker så den mådde inte så bra efter, inge kul haha! så har vi fått hår massage i dag.. det var så jävla skönt! jag somnade, allvarligt dom smekte håret och ruffsa håret och massera hårbotten på ett speciellt sätt man kände sej så "pigg, fräsch lätt, frisk" asså det går inte och förklara känslan så mysigt! och självklart var dte mörk i rummet och tända ljus bara på golvet så klart man blev trött.. har vart en slapp dag med bara massa lång raster.. så vrf inte dra i hop alla 30min rasten och börja 9 sluta typ 12 istället för 15? nått dom borde tänka på framöver!! hoppas även på att i mrgn hinna få träffa min prins än stund, har 10 månader i mrgn! och listan jag skrev i går haha har inte hunnit med nått på den än men ska vara aktiv nu och leta nån aktivitet på datan.. hoppas att få tid med det, kmr börja klippa färga mm på fridtiden så hoppas på att få tid till aktivitet det r skönt att hålla i gång med nått! hade även tänkt sola i dag men kom hem 16.30 så orkar inte blev senare än jag trodde.. har även gått runt i skolan i dag med pojkens tröja, så mysig så skönt luktar han och jag har bara drömt mej bort till honom och allt mys han jämt ger mej!

älskling, du är underbar!

så hade tänkt färga håret nu i veckan men har inte fått min lön än sen jag sommarjobba!

juste, blev blåst i dag på typ 65kr i globen! jag skulle ju handla gav 100kr kladdkaka kosta 35kr, fick istället 35kr tbx.. räknade inte pengarna hade brottom så stoppade bara ner dom i plånboken och gick, dumma mej!

så ska äta middag mamma lagat nu, slänger ut bild på dagen outfit senare!

ha en skön solig dag, puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Captain Obvious

Jag vet inte vem du är som rättar, men ja har en känsla av att ja gillar dig.

2009-08-28 @ 14:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0