städat och klart!

hejsan, sitter nu på nätet och ska skriva ut noter till gitarr och ukulele, aa ni läste rätt.. haha va ett tag sen jag spelade de men måste stämma skiten sen e de bara att tuta och köra! men för det mesta håller jag mej till gitarr! men jag kom på att för några inlägg sen skulle jag ha lagt ut en video jag gjort till pojken min på våran 10 månaders dag, men glömde totalt bort de :O så slänger ut den i kväll, ok? så jag ska leta vidare nu.. har städat mitt rum också, tog tyvärr inga före bilder men tog efter så slänger in dom.. håller på att letar igenom datorn på nån fin bild på mej och daniel också som jag kan rama in hittade nämligen en jättefin guldram när jag städade så tänkte att den kunde komma till användning och den matchar min guldspegel så bra me! så ska kolla upp de me!

för övrigt har det vart en ganska lugn dag och kmr bli en lugn kväll, grilla med familjen titta på en bra film på kvällen och sedan somna gott i mitt nystädade rum!!

om vädret är fint i mrgn tar jag mc,n till skolan så håll tummarna för vädret!

mamma bad mej även att shoppa lite till kläder jag behöver nu när det ändå är rea på internet överallt så ska fixa lite sånt me.. så har fullt upp nu kan man säga så skriver senare och lägger även in videon då!

puss och kram!!



(skruva upp hängare på dörr som blev mkt användbar på engång)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0