shopping!!

har shoppat (A) fick ju lite ångest som ni läst i går så u vet jag i alf vad jag ska ha på mej min första skoldag och fixa även håret med lite slingor så ser ff lite sommar fräsch ut så det är skönt ;) skulle ha solat i dag men hanna inte så får sminka mej i mrgn, kanske inte lika fullt så sommrig men sommarn är ju slut nu för min del hur är det för er ;)? jag är så taggad inför morgon dagen.. det ända negativa är nog väckarklockan.. hur ska jag orka gå upp? upprop kl 9 i enskdegård.. måste åka hemmifrån kl 7 :O tänk sen vanliga skoldagar när man inte har "sovmrgn" som tex. börja kl 8 :O då måste jag åka kl 6 :O så då kmr jag nog lägga upp planer och ha allt iordning (kläder och väska läxor mm.) dagen innan så jag bara brhöver äta frukost och sen gå.. annars blir det att jag byter kläder 100 gr innan jag går så blir jag inte nöjd sen i alf " fan, jag skulle tagit det andra" haha ni tjejer vet hur det är ;)? en fråga också, någon annan än jag som ska börja på enskedegård, frisör? skulle vara kul och veta :) då kanske vi ses kanske tillomed börjar i samma klass.. känner mej helt ensam just nu.. men det blir nog bra i mrgn hoppas jag :) har inte så mkt mera att säga än att jag var i farsta och shoppade med sissa även käkade lite där, det var mys! sen hittade jag en tröjja som jag ville köpa på veromoda 179:- men pengarna räckte inte.. men inte är jag lessen för det för jag får ju min lön snart från sommar jobbet.. även fast den bara är på 1500:- men ändå det är alltid nått.. sen studiebidrag på torsdag va ;)? det blir lite cash.. så hoppas på shopping i helgen :) ska försöka planera min ekonomi då jag tänk spara lite varja månad för att kunna med några kompisar flyga till riga och shoppa (as billigt, som thiland) elr åka ner till göteborg på min mc med en polare och på hennes landställe och hälsa på kompisar där nere.. men ni vet ju hur jag e med pengar.. de första jag tänker är shooooooping, och skor ;) men har faktiskt hejdat mej meddet tycket att det är viktigare med kläder nu när det är höst och sen har jag ganska mycket skor (A) men har inte mera och skriva nu håll tummarna för mej i morgon så ska jag skriva ett inlägg om min första skoldag!! har lagat mat nu också wook med stektpotatis och kött från i går så en egen liten "pyttipanna" ;) MUMS!

JUSTE, fick plats på fredag på SATCH i handen.. kom gärna förbi en sväng :) jag tror jag får färga och klippa min kompisar elr vem som helst på egen risk och för en liten summa.. ska ta reda på lite mera när jag jobbar där :)

puss och kram.. slänger in bilder på plaggen och även tröjjan jag ska köpa när min lön/studiebidrag kmr :)

     (kapphal)            (gina tricot)             (kapphal)
   

hitta tyvärr ingen bild på tröjan från veromoda, men visar bild när jag köpt den sen :)<3

ha en skön myskväll nu när det regnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0