shopping och mc!

hejsan igen!
kom nyss hem har precis åkt mc och det gick bra men hade lite krongel med grusvägen.. ska göra 50km/h på en smal grusväg som är jätte kurvig och bakdäcket bara "sladdar" det får aldrig grepp.. men jag har ju inte åkt omkull hittils och kmr inte göra det heller bara tänka possetivt!! har även pimpat min mc med neon färger på fälgarna, tummen upp för de!! lägger in bild i slutet.. stannade även på cafet som är en vana och käkade wienerbröd med äppelpaj på och sen philadelphia på, as gott! fan att jag är en sån godisgris?! jag kmr aldrig gå ner :O men går inte upp heller :S aja har stannat i vikten och växten. ingekul! vill gå ner i vikt, men upp i växt! så finna inte så mera att säga om det förutom att mamma har en som kmr och tittar på hennes mc hon ska sälja hon har 2 st nu förtillfället och ska bara behålla 1!

ja de var väll allt jag hade och säga om mc grejen..

nu ska jag webb shoppa ;) jag vet inte vrf jag har börjat med de så mkt nu? men får så mkt internet rabatter på mejl och skit.. det finns mkt på nätet som inte heler finns i butik och mamma sa åt mej att titta så vrf inte de e ju kläder, fan ;) ?! och inte behöver jag betala ett skit så bara och beställa!!!

jag och mamma pratade även om att åka utomlands i vinter, inget bestämmt än men vi båda är väldigt sugna och ska börja kolla sista minuten resor och börja småspara, jippi!!

så börjar fixa min lista nu, är stolt! letar aktivitet för fullt, men hittar ingenting jag är intreserad av, kmr inte på nått som jag skulle vilja göra..   vad gör du på din fritid? sportar du, har du någon aktivitet och skulle du vilja komentera med tips till mej? gör gärna det så kanske jag snart också kmr i form som mitt gammla jag.. har nämligen varit skadad i min fot i vintras som inte har läkt ännu.. så skulle va kul om den höll så jag kunde börja med nått igen, saknar innebandyn jätte mkt men det funkar inte min fot klarar inte av det. men vem vet den kanske har läkt nu så jag i alf klarar av lätta saker?

men skitsamma om det är lätt elr svårt, kom med alla möjliga förslag, tack!

men nu ska jag webb shoppa, hör av mej senare så hoppas på att hitta lite "mkt" haha

puss och kram ha en mysig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0