på g igen!

hejsan, då var det dags att börja blogga igen, jippi! som sagt blir dte sena uppdatering pga av skola och man vet aldrig vad som händer efter skolan om jag drar förbi min pojkvän.. ni hörde rätt min älskade underbara daniel, pojkvän!  Hade jätt mysigt med dej i dag!

vad som har hänt medans jag varit "borta"..

* färgat håret 2 gr, först mellan blond men tyckte jag inte passa i de.. såg ljusbrunt ut typ men skiftade grön pga mitt blonda hår så slängde i en blondering 1 timma senare och vipps e jag blond igen, tummen upp för de!

*
i dag var jag narias ishäxa i skolan hade tävling och jag var modell och blev sminkad stylad mm.. kmr inte lägga upp bild, såg hemsk ut haha!

* har träffat min pojkvän i dag!

* har varit med helen och sebbe och kollat på någon rolig film dom hyrde

* kollade även film i fredags, kenny starfighter, loooove it!

*
sen åkte jag lite mc, gick bra känner mej redo för uppkörning nu!

och i mrgn i skolan så kmr vi kolla på film och få hårmassage så ser fram emot det väldigt mkt.. förut att mitt hår kmr bli lockigt.. inte lika kul men det är ju en frisör skola och jag vet att dom har alla möjliga olika grejer till håret så det ska nog lösa sej!

vad jag gör just nu?
jag sitter i min pojkväns tröja framför datan och bara myser, älskar hans kläder och honom förstås, väldigt mkt också!!

hur ser veckan ut?
* jag hade tänkt kola på internett och börja sporta igen och se hur mkt min fot pallar, så ska kolla upp dans elr tennis elr får se vad det blir i slutändan.
 * ska även kolla älsklings match på lördag, hejja!!
* sen ska jag försöka hinna med att sola.
 *  shoppa
 * kanske färga hår får se om jag hittar hårfärgen jag vill ha
 * även försöka träffa min pojkvän om han får ledigt nåndag :)

nu ska jag hoppa i säng och sova så gott!!

puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter härligt!

2009-08-25 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0