omplanerad söndag, jobbigt!

jahaja.. ingen frisör i dag.. blir nästa vecka i stället.. fan vad allt ska krongla.. så vad gör man nu då? det är fint väder och man vill sola/bada.. jag drar i väg till farsta med sissa och shoppar och solar där :D ja, fett smart? elr inte (A) men då får jag ju sol i alf (A) och shopping på samma gång som e det bästa (A) sen sola när jag kmr hem om de ff e sånt väder.. sen på kvällen ta mc:n ut till pojkensland och sova där, även färga hans hår igen :) så ska köpa färg i farsta och jag fick välja vilken färg jag ville så får se om jag hittar nått snyggt :) så ska även kolla kläder till mej förståss (A) fortsätta jaken efter tröjjan på gina ;) men aa.. så får se vad som mera händer i dag.. hinner kanske skriva i kväll :) och i morgon när jag vaknar om det är fint väder så blir det att sola på hans land medans vetirinären tar en koll på våran häst och så får vi se när jagkmr hem i morgon.. så aa fick lite saker att göra.. dagens putfit är inte så fin men det är varmt så orkar inte ha på mej massa (A) slänger in en bild på den här nere..

puss och kram ha en varm härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0