min vecka

hejsan, förlåt för dålig uppdatering har vart med killen och kompisar så har inte hunnit :( men nu tänkte jag skriva om min vecka :).. jag började med att åka in och hoppade lite kläder som jag visade i ett tidigare inlägg :) sen fixade jag även håret i torsdag som jag också skrev om jag visade bild :) sen i onsdags åkte jag in till ung08 för att kolla med sissa.. och gud vilket äventyr vi hade haha inte för att det var ett dugg kul inne på ung.. utan resan dit och tiden med henne var helt toppen haha! det började med att hon hoppade på tåget i handen dit hon nu har flyttat så satt vi och prata en massa och diskutera lite tjej grejer ;) sen tjata hon hela resan om att hon var kissnödig haha så när vi kom fram blev de första bästa donken! så hon går till toaletten och det står ledigt med en grön skyllt så hon stoppar i sin sista 5 kr och drar i handtaget och det är låst.. så dte är nån där inne som inte betalat så det stog ledigt.. men de fattade vi inte då haha! så sissa började banka spraka och slå och skrika sen hörde vi en röst ifrån toan som sa " vad fan håller ni på med, får man inte gå på toa i fred?!" och då fick vi världens rush och sprang ut och as garva haha, fett pinsamt tänkte hon! fick en bild på henne me så slänger in den där nere ;) sen gick vi runt och det var bara massa fjortisar haha så vi drog hem igen.. och när vi skulle hem det var då alla plötsligt började ragga haha :S sen fick vi även leka spykids haha! det var en kille sissa skulle gömma sej för men han kom på oss.. jag som tyckte vi va så duktiga på att smyga och vi trodde att han inte skule se oss ;) men sen när vi stod och vänta på perongen så blev de slagsmål mellan fåglar om en kola/godis som hade fastnat på perongen jag stog och garva och var tvungen att filma skiten.. att 2 fåglar kan vara så dumma medans den ena så smart? ojojoj vilken dag jag hade med sissa som senan avslutades fram mot kl 10 då vi var på väg hem.. riktigt kul dag :)
sen i torsdags efter frissan så åkte jag hem och städa hela köket + laga mat + tömde(plocka in i diskmaskinen bara för att jag skulle få sova hos killen (smöra lite för pappa, eftersom mamma jobba natt och jag alltid frågar henne och hon säger ja!) och det fungerade så ringe killens pappa och han hämtade upp mej på trångsunds tågstation efter killes träning och han blev överaskad och glad och vi hade en mysig kväll tsm med godis film och mys! sedan på fredagen så skulle jag hem och byta kläder fixa mej lite och sedan dra in till stan och kolla runt och mysa lite ;) så ringer mamma och säger att min killes föräldrar skulle åka bort överhelgen och dom vill jätte gärna att jag sover där.. så då blev det från stan hem till killen sova där till lördag och på lördag hade hans minsta lillesyrra fotbollscup (tigercup) tror jag den hette :) och dom var så söta och hon så duktig för att vara liten :) dom hade 2 matcher den dagen och skulle se båda matcherna men aa.. det hände ganska mkt dom dagarna och spec den dagen som fick mej att känna " nej nu räcker det, jag orkar inte mer, jag tänkter inte ta mera skit " orkar inte förklara allting.. men det blev i slutet att jag gick på den sista matchen i alf för hans lillesyrras skull och hon blev så glad! och dom ledde sin grupp efter dagens matcher :)! men sen blev de thevoice på kvällen utan pojkvän och bara umgicks med polarna och de var så mysigt har saknat det lite har vart så mkt kille hit och dit nu och jag kände att jag verkligen behövde de där :O så jag åkte in med min killkompis och där inne träffade jag även på sissa med hennes 2 kompisar (kmr int i håg namnen) alexandra och kim och sen fingal och fursten lärde även känna en ny kille som heter henke och aa såg några man kände igen men ingen som man umgicks med! sen på kvällen ringde jag runt till "de gamla gänget" som brukade ses på fredagar och bara " jag saknar er kan vi inte ses allihopa hos klas på söndag "? alla gick med på det så i kväll ska bli en riktigt trevlig kväll hemma hos klas pappa :) så i dag blev det mest slapp för mej eftersom jag ska vara uppe hela kvällen i dga igen.. har vart uppe till drygt 2 varje natt sen i torsdags.. så har så ont i hubet nu när jag vaknade i morse för mitt huvud säger ifån, det vill sova ;) blev ganska sent i går med för min syrra hade fest med sina 12 polare hemma hos mej så aa ;) när jag kom hem raggade typ alla killar på mej som var där o ba du e fett söt tråkigt att du e linas syster bara för då kan man ju inte läga in en stöt ;) sen tyckte dom jag var jätte söt :$ men skit samma jag hade trevligt och även där blev det en sen natt..

så dagen i dag bli bara att slappa, sitta vid datan dra till gymmet gymma och sola, åå har saknat att sola e så blek nu! ska försöka lägga ut bilder på dagens oufit lite senare i ett annat inlägg :) nu ska jag lägga ut bilder från tidigare dar i veckan och gårdagens outfit!

puss och kram!
(toalettbesöket)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0