min roliga lördag!

hejsan haha!

har precis kommit hem från pride.. det var så grymmt kul där inne.. hade väldigt roligt och har tagit massa bilder.. ska lägga in några där nere.. jag skulle ladda med bra frukost inför dagen eftersom jag sedan skulle käka lunch där inne några timmar senare.. så bakade blåbärspaj med sissa och åt det till frukost.. vi sov även i hennes husvagn i går och hade mkt trevligt bortsett från några samtal.. som sedan löste sej finfint! så i morgon ska jag bege mej till frisören.. väldigt taggad och hoppas på det bästa.. vill bli nöjd, blev inte de sist! ska sedan till min pojkvän på kvällen efter hans träning så får se om det blir hans land elr hemma hos han. har försökt ringa han några gånger men som gick åt skogen ;)

just nu sitter jag hemma med alexandra och lyssnar på musik och sitter vid varsin data, hon ska nämligen sova här :)

ska nu kolla min mejl och lägga ut bilderna, även dagens outfit!

ha en bra kväll, puss och kram!!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0