lördags kväll

hejsan
nu är det lördags kväll och vad gör jag, jag sitter och ska mysa framför datan i några timmar och just u ska jag skriva lite blogg även skicka efter lite mera kläder från nätet.. mamma bad mej för jag köpte sån fin tröjja i går så ska skicka efter den från nätet i massa olika färger, tummen upp! så aa nu sitter jag vid datan duschade nyss har precis kommit hem från pojkens land hade en mysig kväll när och såg månen på natten stor och rung, jätte vacker! och hade även en mysig mrgn med mkt sol, gillar! så hade vi även mumsmums krig haha slänger in en bild på dannes lillesyrra.. så kommer vi till matchen och dom vann med 7-0 jätte bra spelat och jag fick några pussar innna hemfärden.. ja, nu sitter jag här och äter fruktsallad och shoppar på internet och messar med min pojk, det kan inte bli bättre!! men vi får höras..

puss och kram!!

                                                                    mumsmums, klara!



outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0