kvällen och ångesten!!

jag har ångest? jag börjar skolan på onsdag och inte känner jag nån jag har aldrig sett skolan jag vet inte hur jag tar mej dit och aaaaaaahhhhh blir galen, vad ska jag ha på mej ska jag vara normal elr ska jag sminka mej ska jag vara blyg elr ska jag ta för mej vad ska jag göra?! jag får panik snart inte vet jag vad jag ska ha på mej elr hur jag ska uppföra mej elr om jag kommer träffa på nån gammal kompis elr ååhhh.. förstår ni vad jag ger mej in på?! sommarlovets sista dag för min del i mrgn!! får se till att köpa nått jag kan ha på mej då!! hoppas jag hittar nått!! så jag ska försöka ta reda på svaren till alla min frågor i kväll så jag kan sova lugn ti morgon så jag ialf ser lite fräsch ut när jag anländer till skolan för första gången.. man vill ju ge ett bra intryck?! åh gud, hur ska det här fungera?! hur som helst hoppas jag att jag trivs där på skolan och jag har hört både bra coh dåliga saker om skolan men vilken skola har inte dte negativa liksom? får försöka komma på nått.. men skolan kmr kännas så konstig utan mina vanliga skoldagar med mina vanliga skolkompisar..

så i mrgn blir det mkt att göra

* kolla upp resan till enskedegårs gymnasium
* åka till farsta och shoppa
* åka till handen snacka med en frisör om praktik
* färga mitt hår
* sola
* fixa fram allting inför morgon dagen ( kläder, packa väska mm. )
* ställa väckarklockan
* vara med sissa haha
* gå och lägga mej i shysst tid för att vara pigg och orka gå upp och snygga till sig
* träna

sen kmr jag inte på mera.. men det är nog mkt mera som behöver fixas men det löser sej nog, kmr nog på det i mrgn hoppas jag :)

puss och kram, hoppas ni inte får sånna funderingar som jag har det är så jobbigt att gå runt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0