kläder och mera kläder!!!

hejsan fick mina kläder på posten i dag och även en h&m katalog där jag hittade min skatt, en fransväska!! ska beställa den nu i kväll och även tshirtarna som aldrig beställdes i går.. men här är mina nya kläder fårn h&m

fick även nytt schema i dag som gör mej galen.. ni vill inte ens se de.. slutade liksom 16.40 i dag...

ska även träffa älsklingen på onsdag efter skolan, jippi! och i mrgn efter skolan blir det en fika i stan med klasspolarna! tummen upp för de!

åkte mc till skolan i dag och alla tyckte den var fin, det var kul!

ska kolla runt lite på nätet även ladda upp youtube klippet nu, elr försöka i alf! så har lite grejer att fixa och även sedan fixa outfit till i mrgn och onsdag så jag kan sova längre!

puss och kram ha en lugn skön kväll!




 jeansjacka
kuvertväska
pumps
ballerinaskor
bolero
chinos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0