hitta.se

haha skoja, tänkte bara säga att jag hittade lite som skickades efter som kmr om några dagar! så hoppa i säng nu känner mej pömsig och ska fortsätta med kärleks sms till min pojkvän och sedan sova gott för att sedan åka mc heladagen, fan vilket tjat om mc.. men kör upp om 1 vecka för er som läser bloggen så vet ni redan det och kmr då vara ledig från skolan så hoppas på att få kortet då ska jag åka heladagen och hälsa på alla i skolan och min pojke och åå kmr bli så najs och åka vart man vill själv.. synd att det börjar bli förkallt nu bara, men aa så är det, dags för vinterjacka som jag redan beställt, även den från nätet! en svart canadagoose, hade sönder min peak förra året..

men gonatt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0