hemma igen..

hejsan va hos frissan i dag de blev så där faktiskt.. för tunnt men annars jätte fint :) hade planerat att åka till stan i kväll men föräldrarna ville ha mej hemma så ringde hit pojken som sover här efter hans träning i stället (A) fick några frågor som jag ska svara på här nere :) sen så ska jag ha maten klar till pappa kl 16.30 för att smöra så pojken får sova här haha (A) har inte frågat än men har sagt till han att det är ok, så hoppas dte är det också (A) förlåt för uselt inlägg men har lite små brottom om jag ska hinna med allt :)

puss och kram!

  Mikaela Urbom om hit och dit:
Vilken fin blogg du har, e det du på headern?
Kram

tack så mkt! gammal mixad bild ;)

  
  matilda om hit och dit:
hej, vad tycker du om "the september issue"? se trailern på min blogg!

hejsan okej ska göra det när jag får tid!


  F-bj. om hit och dit:
Du har en riktigt snygg blogg :)

tack så mkt, blir så glad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0