haha farmor du äger!

hahaha kan inte beskriva hur cool du är och vilken kväll vi hade haha! du kändes inte som min farmor elr asså visst gjorde du de.. men du kändes mera som min bästa vän :) asså du var så kul haha vi satt och snacka skit med varann och typ mobbade andra folk och sen när vi väl satt och garva så smög vi ivä bara vi två ocg fortsatte att ha kul och vara lite små taskiga mot andra haha! men sen så när hon var tvungen att åka hem för att farfar blev dålig så garva hon och stack hem och sa en sak till mej som fick mej att as garva haha! sen skulle hon köra hem så hon körde fram bilden till farfar och sen blinka med ena ögat gjorde tummen upp och sen stack ut tungan genom munnen, du var elr ÄR fett cool! jag är stolt över att du är min farmor!


JUSTE: läste i tidningen om therese, ursh vad hemsk :( rip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0