go mrgn!

go mrgn allihoppa! jag blev så mrgn pigg och taggad i dag när jag såg solen lysa genom mitt fönster och jag tänkte äntligen! men det var helt fejk.. det är molnigt och blåsigt ute.. så jag gick upp i onödan och kan nu inte sova.. så då tänkte jag att jag kan blogga lite och berätta lite saker som jag inte sagt som jag inte tyckt va så intressant för er att läsa men eftersom jag inte har nått speciellt att blogga om i dag så kan jag väll slänga ut mej lite av allt :)?

i går gjorde jag inget speciellt på eftermiddagen i väntan på kvällen.. så jag hade några saker i min garderob som jag kännde att jag skulle fixa.. så jag sydde in en jeans väst som var förstor även ett par jeans som ny sitter perfekt!! blev vädligt glad över att jag gjorde det.. för jag orkade egentligen inte, men jag hade ändå inget för mej så jag var glad att jag tog tag i problemet så jag slapp lägga det åt sidan.. för då skulle de nog aldrig blir gjort.. sen förra veckan åkte jag även tåg och fick några nya "kompisar" jag kmr inte i håg vad deras namn var med det var 3 flickor i 10 års ålderna kanske som frågade om dom fick sitta hos mej, visst sa jag.. sen börja dom ställa alla möjliga frågor kommer inte i håg dom ens haha men några saker kom jag ihåg som dom sa.. gud va fint hår du har så långt hår ska jag också ha när jag blir stor! jag ba tack, aa det tycker jag! sen sa den andra tjejen jag tycker om din tröjja den är jätte fin! jag ba tack :) sen fråga den 3 tjejen ba, var har du köpt den? jag ba gina tricot.. dom ba ok vad ska du göra nu, vrf då, med vem då och sånna frågor jag kmr inte ens i håg vad jag svarade för sånna frågor är bara irriterande.. men för det mest va dom lugna och jättesöta :) dom hoppade av på samma station som jag och vi pratade även då en stund :)

sen i dag ska jag träffa sissa :) vi ska dra till handen ska snacka med en frisör där som jag ska jobba hos varje fredag hela terminen, men praor på salong där.. så jag antar att jag får färga och klippa kunder på egen risk, ialf kompisar :) för nån liten summa :) så det ska bli kul börjar redan på fredag så kika in och kolla vettja ;) men ialf mamma har redan pratat lite med en kille ska bara förstärka samtalet i dag och garantera mej en plats! vill ju inte ha nån salong som suger liksom.. och jag vill heller inte åka till enskedegård varje fredag :O så är glad om jag får jobba i handen, nära och bra! så hoppas på att dte inte blir så långa fredagar för min del nu då :) sen efter det ska jag sola på gymmet med sissa, är så blek så solade i går ska göra dte i dag och även i mrgn .. laddar inför skolstarten!!! vill absolut inte använda brunutansol! man blir bara fläckig och det syns att det är det för man blir gul och inte brun och ursch! tummen ner för brunutansol!! sen efter det kanske vi ska färga mitt hår också lite mörkare blondt, pga över håret  har blivit solblekt och inte underhåret så det ser väldigt kul ut ;) sen vet jag inte så mkt mera jag ska göra än att damsuga som jag lovade mamma men va fan.. det gör jag i kväll när jag inte har nån polare hemma ;)

sen för er som vill veta så började min pojkvän i skolan redan i dag, det blev på refis (rörmokarskola på liljeholmen) hoppas han blev nöjd med den för jag har hört att dte är en väldigt bra skola och han hade den som 1 handsval så kmr nog bli bra hoppas jag!

glömde att säga igår var jag även på fiket tog mc dit.. övningskörde lite i tullinge där jag ska köra upp så jag vet lite vad vi kmr köra så dom inte lurar mej elr nått liknande, det är lätt och bli kuggad, måste göra allt perfekt!!! sen stannade vi på fiket pappa tyckte jag förkänade de så duktigt som jag var ;) så blev en mockaruta och en pago juice, dricker alltid pago juice den är as od rekomenderar den!!!! tummen upp för pago!!

så i jacken på moppen.. hittade min stula mopen på ett gymm.. så skulle dit och kolla med pappa då var den borta men varje gång jag åker förbi gymmet på tåget ser jag moppen stå där och jag är nästan 100% säker att den är min!!! känner igen dragen i den.. men dom har gjort om den nått så jävla fult.. så om dte är min moppe ska jag pimpa om den innan jag säljer den så jag får lite cash för den!! för jag fick ju en ny moppe när denna snodes av pappa.. men när den såldes var det ju hans pengar så klart.. så denna moppe e min pengar! så hoppas det är någon som jobbar där som äger den annars är det nog rätt kört att hitta den.. eftersom skolveckan börjar nu!! :O så när jag ändå drar till handen i dag ska jag kolla om den står kvar där även i dag!

så det var allt för mej nu på morgonen.. så vi får se hur dagen blir.. 

puss och kram!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0