gårdagen och köpet!

hejsan, finns inte så mkt att säga om gårdagen var i stan och shoppade lite sedan mötte jag upp min pojkvänn vi drog hem till han och han drog på träning vid 20 och var hemma 22.30 typ (tränade hockey) så då var jag med hans syrra johanna och slingade hennes hår blont, väldigt fint vart det! sedan hann vi även se americanpie elr hur de stavas (A) och she´s the man.. roliga var dom :) sen vart det mest mys och skulle egentligen vart me dpojken hela dagen i dag för det är ända daen han är ledig från hockey på hela veckan men så blev de inte.. han hade råkat bestämmt med några andra och erbjöd sig att jag fick följa med men jag kände att dom skulle f vara i fred han är ändå så mkt med mej så jag åkte hem.. men sen när jag väl var hemma ångrade jag de.. vad skulle jag nu göra jag var hemma vid 14 redan :O jag hade ju nästan heladagen kvar.. så jag ringde upp han och frågade om jag kunde komma tbx till han och sova där i kväll men aa de var försent då så vi planerade att träffas i mrgn efter mitt doktor besök och frisör tid så e klar runt kl 14-15 i morgon så då hade vi tänkt mötas i farsta där jag ska till frissan :) sen dra hem till honom elr mej och bara mysa innan hans träning och sedan sova tsm efter hans träning.. hoppas det fungerar bara .. ska kolla upp tiden när han träning är nu tänkte jag ;) men så jag följde med mamma och åkte mc till älvsjö och hämtade en heliumtub hon ska ha på jobbet i morgon så ska få en ballong i kväll haha :) 

slänger in några bilder på kläderna jag köpte (rea överallt)

JUSTE, någon som ska på thevoice på lördag?

puss och kram!

(jeanslegging MQ 49:-)



(jeansjacka MQ 75:-)
 

(midjekjol ginatricot 29:-)


hade ingen dagens outfit bild, så det blir pojkens outfit ;)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0