färger!

en punkt till på listan avklarad elr på gång i alf, haha! ska nu börja färga håret och göra slingor med 2 olika färger.. och har även köpt massa saker till skolan.. så är nu redo på mrgn dagen och för att träffa min pojkvän och visa mitt "nya" jag.. ska ringa han i kväll och snacka när jag ändra måste låta hårfärgen verka, då har jag nått att göra medans.. kom precis hem och har varit och handlar massa med mamma, var borta 2,5 timmar :) det var mysigt att bara vara vi 2, brukar inte bli så ofta!

måste passa på att ge hårfärgen tummen upp pga dess billiga pris, 29.90 kr/st så köpte 2 och sedan body butter 29.90kr luktar så gott.. hoppas pojken inte äter upp mej bara haha!

men ska fixa mitt hår hoppas på att hinna lägga in efter bilder :) annars blir det i mrgn..

sov gott sen alla om vi inte hinner ses mera i kväll, puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0