dagarna utan att blogga..

hejsan!

vill ni veta vad jag gjorde dom dagarna jag inte bloggade? läs här..

jag var i farsta med min kompis sissa och köpte en rosa tröjja till min pojkvän! han var väldigt snygg i den.. jag köpte den mest som ett skämt, för han och hans pappa säger " rosa är manligt" så tänkte på han när jag såg den och köpte den till honom.. bilder kmr längre ner!

sen på kvällen tog vi ett dopp och badade och färgade tbx pojken hår till brunt då han inte tyckte om slingorna, blev inte som det skulle precis.. så nu är han mörkbrun, men vill ha svart så får se om jag färgar hans hår svart sen :) bilder från mys kvällen kmr också sen :)

sen var jag ju tvungen att åka hem och övningsköra som ni redan visste, men fort tbx ut till hans land så fort som möjligt efter och fick då besök.. förklarar i nästa blogginlägg och även där kmr bilden att finnas!

och sen färgade jag ju håret i går och lovade lägga in bilder men hann inte i går då det blev försent så gör det nu i stället..

och i dag ska jag till handen med mamma snart till en doktor och sen på eftermiddagen blir det att bara sola och ha de skönt!! kanske solar solarium sen på kvällen och gymmar, beror på hur sent morfar åker hem :)

puss och kram, enjoy the pictures!

( älskling sjunger i sin nya tröja)
 
                  
(myskvällen)
 

(håret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0