besöket och längtan tbx!

ja, jag förstår ff inte! hur något så hemskt kunda hända dej? du som alltid var glad, alltid possetiv du ville aldrig någon nått ont! jag kan inte förstå.. det sägs att "gud tar dom finast änglarna till himlen först" därför förstod jag att han tog dej, men ändå inte? visst du var verkligen fin, men vi på jorden tyckte du var finare här nere där vi kunde se dej! du togs bort från oss alldeles för tidigt, vi hann aldrig säga hejdå.. allt vi gjort alla minnen alltign, det är bara bort? kändes så konstigt.. men inget kmr någonsin försvinna ur mitt hjärta gumman ska du veta, jag träffade din farmor och farfar på graven, jag blev så glad över att se dom och dom med mej! vi snackade om våra gammla minnen och bus vi hittat på! glömmer aldrig någonting! du bettyde verkligen mkt för mej och det gör du ff ! jag blev tårögd av lycka, det känndes verkligen som om du var med oss! din farmor sa hon berättade hur mkt du betydde för henne och vad du har hjälp henne! hon finns med oss helatiden jag vet de, och då blåste vinden i mitt hår och jag kände du är verkligen med mej helatiden! det sägs att du nu är en liten nyckelpiga och jag satt och tänkte på dej när jag va påväg till landet igen vad du skulle gjort om du nu levt hur du skulle se ut och vad vi skulle ha planerat att göra en sommar tsm? så kollar jag upp mot himlen och ser det sitta på nyckelpiga på fönstret.. sen får vi rött ljus och bussen stannar, då flyger du in och sätter dej på mitt ben! jag blev verkligen så glad.. du ger mej hopp om att du ff finns kvar och vakar över oss!

du ska veta att jag alltid kmr att älska dej, vila i frid DENISE REBECCA LUCIA BORG!

(nyckelpigan är svarta pricken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0