ändrat

haha som vanligt (A) drog med alexandra till handen i stället.. men är hemma nu och väntar på att sissa ska komma :) jag satt och kolla på nätet och blev sugen på att shoppa så kom jag på att jag inte kollat mitt bankomatkort på typ ganska länge nån månad.. hade 600kr där :O blev helt förvånad :O så ska till farsta i mrgn och shoppa pch färga håret i morgon och bara ha dte najs :O haha fett najs va?! att bara hitta pengar så där när man va pank ;) men nu håller jag på och spelar gitar.. ska lära mej "love story" den är så bra :) hände mej även en insident i morse på väg till bussen jag bara hörde att de smällde till och då hade min bh gott upp :O jag vet inte hur och jag kunde inte knäppa den själv så när jag kom till bussen frågade jag en tant om hjälp haha (A) tokiga jag ;) men aa hittade ingenting i handen så ska till farsta i mrgn vid 12 och shoppa sola samt färga håret :) så jag får unna mej lite ;) så i mrgn blir det att spendera lite money ;) men jag funderar på att köpa skor e så sugen på de.. ÄLSKAR SKOOOOOR!!! men jag har redan så mkt så har inte fått köpa för mamma men nu har jag kastat alla gammla skor så nu ska jag börja investera nya :D men aa de blir typ alltid att jag köper kläder ändå :O bara för att jag tänker att snart är det höst/vinter då kan man ialf inte ha klackskor men man kan ha kläder.. så blir dte att jag köper kläder i alf :O men aa ska försöka komma hem med ett par skor :) får se om jag orkar dra till stan också det finns lite mera affärer att välja på dära ;)

puss och kram, slänger ut en bild på dagen outift!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0