10 månader!

hejsan allihopa!

glömde att logga in och skriva i går.. shoppade massor med grejer som jag sedan visa när jag fått hem dom på posten.. "firar" 10 månader med min pojkvän daniel i dag , tummen upp!! blev att vi inte kunde ses i dag så ska spela in en video till han som jag sedan kan lägga in till er här som vill se? hoppas på att träffa han i mrgn elr sova hos han i helgen!!

ska även i dag fixa mera på min lista.. ska åka i väg med mamma och shoppa skolgrejer och även färga håret om jag hittar färgen jag söker.. så ska ta en runda till ica maxi och köpa block pennor sudd med mera.. ska nog köpa en ros till prinsen och ge han i mrgn :) men som sagt har lite grejer att fixa nu som att spela in videon..

så hörs senare

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0