mer tankar.

Långa nätter och sorgsna dagar.
Tankar i mitt huvud som får humöret att explodera.
Kan inte förstå vad som händer, vill jag ens veta?
Jag är rädd, inte ofta jag vill erkänna de men i detta fall måste jag.
Du säger att du förstår mej, gör du verkligen de?
Våran reaktion på situationen är olika och jag vill inte påverka din vilja, jag vill att du följer ditt hjärta och gör som de säger åt dej.
Jag vill inte vilseleda dej.
Jag ber dej lämna inte mej, men gör vad du vill så länge du inte sårar dej.
Att se dej glad är det viktigaste för mej.
Såra mej hellre med en sanning än gör mej glad med en lögn.
Att älska någon är ett starkt ord att säga, jag är svag och nere just nu.
Men jag är ff tillräckligt stark för att säga att jag älskar dej..
Men känner att orken och viljan att kämpa börjar ta slut.
Du är mitt ända hopp nu.
Ja önska du kunde se cituationen från mina ögon..
Då skulle du förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0